tiistai 7. elokuuta 2007

Teknisen tuen huono palveluosaaminen

Kaikkea kanssa, huonoa palvelua tuntuu saavan nykyään jopa pankin verkkopalvelujen teknisestä tuesta. Kyseisestä palvelusta sain tänä aamuna kuulla olevani HULLU! Järjetön väite! Ja vielä väitti minun unohtaneen verkkopankki tunnukseni ja että olisin hullu.. Pirhana soikoon.

Kirjoitin sitten 2 A4:sta käsittävän valituskirjeen ja toimitin sen Pankin konttoriin - toivottavasti vain asianomaiset selvittävät ongelmansa - mutta miltei olin jo soittamassa pääkonttoriin ja vaatimassa 100 000 €:n vahingonkorvausta henkisestä kivusta ja särystä. Varmaan todellisuudessa saisin vain 10 euron hyvityksen jonnekin tililleni. Pihkura sentään.

Joku 100 000 €:n korvaus olisi kyllä jo paikallaan niin saataisiin se ultimate asunto hankittua (=rakennetetuttua) ilman vuosien työpanosta ja verojen maksua. Ja pankin piikkiin vielä - ja ilman takaisinmaksu aikaa. Kyllä niillä olisi siinä ihmettelemistä - täytyy kyllä sanoa!

Yleensä Pankki, jolle maksan palvelumaksuja on hoitanut kyllä asiansa asiallisesti, mutta nyt meni kyllä liian pitkälle. Jos puhelinpalveluun palkataan ihmisiä, jotka väittävät asiakasta mielenvikaiseksi ja kaikin puolin huono muistiseksi niin siinä vaiheessa kyllä olisi syytä mennä itseensä. Ja minä sentään olin asiakas, joka oli varsin suivaantunut palveluiden toimintaan.

Katsotaan vain tuleeko tästä lisä seuraamuksia - toivottavasti ainakin jotain hyvitystä tulisi. Mokomien toimintojen takia - se tekninen tuki lukitsi minun pankkipalveluavaimeni ihan ilkeyttään! - pitäisi kyllä saada jo jonkinlaista korvausta. Pirhana..

Nooh.. Jos en saa viikon kuluessa mitään vastausta niin siinä vaiheessa soitan itse teknisen tuen päällikölle ja haukun niiden toiminnan. Olkoon siihen saakka samassa Pankissa pankkiasiani kuin mitä ne nyt tähän saakka ovat olleet.

Ei kommentteja: